yesbox, så vare änna.

Tja! Filmen var lite wierd, helt ok asså men inte den bästa jag sett. Ska snart stänga av datorn för imorgon klockan 11 ska jag vara på plats på gymmet. Najjjz, ska möta upp lisa först sen möter vi upp kajsa och tintin tror jag! Sen ska jag kanske träffa sarah en stund, och så ska jag träffa alleballe på kvällen tror jag. Och imorgon åker lisa till Kreta den fisen! Kommer sakna henne massor, fast hon åker på kvällen så de e ju bra. Heheh! Har ni haft en bra dag då mina ca 40 läsare? Hihi, populär blogg. Fast ne, men kul att ni som läser gillar den iaf. Gud vilket seriöst inlägg. Slänger upp lite bilder från i förrgår på hanhalsholme!











Hörs imorgon!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0