@ emma bruce

Hej bloggen! Sorry att jag typ inte blogga något igår eller idag men har inte haft tid eller så, igår hyrde jag film med lisa och felicia, sen ringde alicia och så kom hon också, massa tjöt och snack och en grymt bra kväll hade vi! Tack brudar ni e bäst! Alicia stack hem vid halv 12 och så kollade jag fellan och lisa på en till film, hahah, sen somna vi la runt två. Eller jag gjorde, heheh.

Nu är jag med emma och vi har precis kommit hem till henne, ska dra hem snart för ska bort ikväll men vi var iaf vid delsjön förut och badade och solade, skitnice va det. Görgött i vattnet faktiskt! Tog massa bilder också men dom kommer senare ikväll för hinner inte lägga upp dom nu, men vi hörs när vi hörs, puss!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0