hemma

Hej sötnosar! Skulle egentligen med lisa och rebecca till kungsmässan efter skolan men vi sket i det för det blev så tajt för träningen börjar ju klockan 5. Tar det en annan dag ist! Och idag är det en vecka och en dag kvar tills jag och familjen drar till underbara Grekland. Längtar som fan =)

Men idag var det en aschill dag, började halv 10 med hemkunskap, där städade vi bara sen käka vi bullar, sen fick vi dra ner till inlag för det var fotbolls km och där var vi hela dagen tills nu! Var på marknaden lite också, idag var de inte lika gött väder för de blåste så men får hoppas det blir bättre i helgen ist.
Nu ska jag snart käka något sen om en timme ska jag träffa lisa och felicia så cyklar vi ner till träningen. Ska springa intervaller idag och det är sååååå jobbigt och tråkigt! Dör typ..
Igår hade jag besöksrekord btw! Kanonkul ♥





this is real, this is me, im exakley where im supposed to be.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0