let it be

jävlar vilken tid det har tagit att komma in här asså!! ipoden dampade sönder, heheh. sitter på altanen nu och ska snart börja göra mig iordning, idag stack jag och mamma in till Naxos stad chora för lite shoppelishopping, hittade inte så mycket men fick med mig en ring, ett armband och en bikini i alla fall! vi kom tillbaka till hotellet vid ett och idag var det lika blåsigt som igår så vi har vart vid poolen hela dagen! gött! ett stort tack till mina fina vänner för att ni bloggar åt mig medans jag ligger vi poolen och steker! min fina fellan, vill bara säga att du är en wonderbra buddy! du är visserligen ganska dålig på blogging men ditt senaste inlägg var ju kanon! hoppas du får jätteroligt på festen ikväll, drick inte för mycket gumman lille! hihi nej men jag älskar dig & saknar dig vännen. kommer du ihåg "du är den enda för mig"? äsh, de är klart du gör! love u bästisbjörndahl, du är konstig, de har du alltid vart men jag har vant mig nu!! eeeeeeneeee!! grymma minnen har vi tillsamans och jag är glad att jag har dig. fan va kul du jag & fellan ska ha när vi drar upp mot sunsvallstrakten! De va allt för mig

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisssssssssa

nawiii, sötnowws!

älskar dig pruwtten, och jag saknar dig :( <3

2010-06-23 @ 18:29:09

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0