sommarlov om 2 dagar, Grekland om 3. underbart!

Tjenispenis. Kom hem för en timme sen och har nyss käkat och sånt, mötte ju mamma i göteborg sen gick vi och lämnade in min mobil på lagning, de suger att jag inte kommer få tillbaka den innan Grekland, men thats life :)
Efter det gick vi och letade efter lite "strandklänningar" till Grekland, hittade ett snyggt linne och en klänning faktiskt, ett par flipp flopps blev det. Gött att få lite saker fast än man inte har pengar, hihih. Tack mamma! Nu ska jag nog börja packa lite, sen ska jag kolla på desperate houswifes och sen är det cougar town, tisdagar på femman är ju bäst!





Båda är från gina tricot, perfekt till stranden! :)


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0