boring

De suger att vara sjuk, sitter och kollar på massa tråkiga filmer på canal + och det finns verkligen inget bra på tv, och så får jag ju inte hyra film för jag inte är femton än och man måste ha lägg och bla bla bla..
Har iaf suttit och lekt med ipoden och letat runt i hela världen typ på kartan, hittade faktikt hotellet vi bodde på i cypern, asballt ju! =)
Saknar de stället asså, helt sjukt, det är så sjukt fint där! Gud va jag längtar tills vi drar till grekland nu, vi drar en dag tidigare än planerat för de planet vi egentligen skulle åkt med blev inställt så vi får stanna en dag extra så de e nice! Åker den 11 juni, usch va jag längtar, åka runt till olika öar i grekland i 15 dar, sen när man kommer hem har man typ hela sommarlovet framför sig, hur gött är det inte ?!

Ska försöka kolla på bella&tyra show nu, den hacka efter halva igår så kunde inte se klart de, så ska testa om de funkar nu, bloggar senare, xoxo ♥




naxos, ett av ställena vi ska till!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0