happy

Chaaacha bloggen! Haha ja skoja men är iaf hermma hos mig nu med alicia, vi har lagat tacos och sitter och kollar på sex and the city nu, vid halv fem drar vi till träningen, har fortfarande ont i foten från i söndags, den är lite blå men jag ska träna endå, tar det lugnt bara också, var typ en vecka sen jag tränade ju, längtar sjukt mycket! =)
Provet vi hade idag också gick skitbra, g blir de nog, men kan nog hoppas på vg, för jag tyckte de kändes sjuktbra! Webben dampar och har inga batteri på kameran så de blir inga bilder, kommer upp med dagens låt strax också, vi hörs då, kyssar ♥



haha, riktig sexig bild på mig och alicia från nån vecka sen.. VI BJUDER!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0