i love you

Chuuue sötnosar ♥
Lyssnar på musik och sitter bara och leker livet nu, mår hur bra som hellst idag! :)
Sket i att träna förut för kände mig inte så bra, så vi stack bara dit och kolla, jag och alleballe asså, sen åkte vi hem, och har bara tatt de lugnt sen dess, snackat på msn osv.. Men tänkte stänga av datorn nu, har redovisning i engelskan imån så.. Ska försöka klämma in ett inlägg på morgonen med också eftersom vi har liiite sovmorgon, whatever, pusss! ♥



Sjukt gammal bild på mig och lisa, gjorde den när vi precis träffats typ, var kanske ett år sen eller så!
jag älskar dig bästis, alltid

Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

haha, söt bild!

jag älsakar dig bästa vän!

2010-03-13 @ 14:30:41

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0