jag är grym! heheh ?

Kom hem från träningen för en timme sen och så, och har käkat och duschat och så, sitter och chillar vid min compuuter nue =)
Kan fortfarande inte använda tränings skor för min fot är fortfarande cp, så jag fick träna utan skor, med bara strumpor, och jag ramlade typ hela tiden, eller kanske inte hela tiden iaf men kunde knappt springa, skitsvårt! ;o
* careface på de jag vet! ska vara med sannis efter skolan imån och vi drar till kungsmässan, där håller vi mest till nu, haha, sen får vi se vad som händer, ska kolla på bella&tyra chow snart också, najjs på de, och förlåt för jag vart sämst med musik och så, men de kommer lite låtar, 10 minuter !


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0