pictures

















Tjuuuebabes! Bad update, i knoww asså, har varit en asome dag, först kungsmässan  med alicia, köpte min lovly tshirt som jag visar imån, sen stack vi hem till henne, käkade och bakade kladdkaka, mums, sen satt vi mest och chilla framför tvn, kollade på glee och sånt, grymt! Vid fem cyklade jag hem till lisafisa, så gick jag lisa och felicia ner till stan och lämna tillbaka filmen, fick oss en real promenad för vi gick hem till mig sen så de e gött, asfint väder va de idag! Köpte godis hos våran favvo zaid också ♥
Sen stack vi hem till felicia och käka tacos sen hem till lisa och så kollade vi på melodifestivalen, och eric skulle lätt vinna, men de typ dampa så man kunde inte rösta, försökte tre gånger ;o
Jaja, ligger i min säng nu och lyssnar på musik, ska snart stänga av datorn för ska upp vid nio imån, ska nog träffa lisa imån med, och mabyeee felicia, låter som en bra söndag ? Yeyy! Kisses


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0