shine like a rockstar

Hey bloggen! Söndag idag och de e gött, blir bara en chilldag idag, kanske ska träffa lisa och felicia ikväll en stund eller om ngn timme eller så, får se hur det blir, ska iaf ta gå från datorn nu och börja fixa mig lite, sen går jag in till min skitunge en stund, blir mys för har inte träffat henne på jättelänge! Och ni måste verkligen skriva om ni tycker jag ska ha kvar tshirten eller inte!
Det snöade inatt lite också, och de e ju nice.. Eh, ne men de har redan börjat smälta bort så de funkar väl! =)
De var rätt många som kolla min blogg igår och de e skitkul, fortsätt kolla och make me happy liksom!
Vi hörs om en stund, kisses ♥



Bild från i sommras när vi var i bohuslän, missit!

 Du är så bra din skitunge

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0