tidsfördriv

133 tonårsfrågor.

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? -  ya
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - ja
är du kär just nu? -  ja

- Tio frågor om dig själv
namn? - sofia linnea engqvist
när fyller du år? - 10 september
några piercingar? - öronen om det räknas
vad har du på dig just nu? - jeansleggings, linne, tjocktröja
vilken årstid är bäst? - sommar, helt klart
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna jämte någon
vad tycker du mest om hos dig själv? - svår fråga
vad är du bra på? - prata ? =)
vem älskar du mest på denna jorden - familjen & vänenrna
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med ngn 

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? -  lisa tror jag
vem är den galnaste /roligaste av dina vänner? - sarah pilman!
vem är snyggast av dina vänner? - alla är snygga!
vem är mest partyprisse? - sanna, haha
vem är den du helst har filmkväll med? - alla
vem av dina vänner är sötast? - hampo


- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - alla.
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - yes
vem är farligast i din familj? - pontus..
vem ser roligast ut i din familj? - jag, heheh
vem är coolast? - pontus är asball
har ni något husdjur? - nepps
vem har du mest gemensamt med? - jag och pontus och pappa har väl samma humor, jag och mamma gillar och shoppa, typ ?
vem står för underhållningen? - pontus
vem sover du oftast med? - nobody
roligaste kvällen med familjen? - finns många!

- 10 frågor om idag
vad har du gjort? -  pluggat, vart i skolan, osv..
vad ska du göra nu? - rensa min garderob ♥
har du gjort något dåligt idag? - nja inte så.
vad har du ätit idag? - kötbullar & pasta, frukost, godiis (a)
har du duschat idag? - ska senare
är du trött nu? - sådär
vad händer imon? -  skola, sen plugga antagligen, kungs en stund kanske, fårse =)
går du i skolan? - yapp
har du varit i skolan idag? - always

- ANNAT
Hur mår du just nu? - det rullar på
Har du piercat dig?- bara öronen
Är du hungrig nu? - nej
Vad är klockan nu just nu? - 18.12

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - bloggen

- TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast?-  sanna
Vem ringde du senast? - mamma
Vem sms:a till dig senast? - ingen aning, orkar inte kolla

- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din mamma? - i morse
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - igår kväll

- ÖVRIGT
Gillar du punk? - nej
Har du sminkat dig idag? ja

- MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - ja
Vilket är ditt favoritband? - lyssnar inte på nått speciellt band

Vad gillar du för musik?- olika


- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? -  yep

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? -  beror på, isf kanske när man blir äldre
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? - aldrig seriöst direkt
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? - fjortiskläder.. haha nej men svårt att förklara, :)

Har du fler än 3 jeans? - ya
Har du fler än 5 tröjor? - ofc

-SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja
Använder du vax? - nup
Använder du ögonskugga? - ibland
Använder du kajal? - ja
Använder du hårspray? - sometimes
Använder du volymspray? - nono
Andänder du mousse? - ibland
Använder du deodorant? - ja ?
Använder du skinspray?- nej
Använder du parfym? -ja
Använder du läppglans/läppstift? - ínte alltid, men ibland
Använder du brunkräm? - slutat me de nu, sommar snart ju!
Använder du rouge? - ja 
Uppsatt hår eller hängande? - olika
Plattar/lockar du håret varje dag? - plattar
Duschar du varje dag? - ja 
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej


-KÄRLEK
Är du kär just nu? - ja det tror jag
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - no :/
Är du romantisk? - kanske
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - nep
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - ja
Vad hette din första flickvän/pojkvän? -ingen aning faktikt, tror de va anton, haha!
Hur länge höll det? - tror de höll 1 och ett halvt år ;o
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - vara i ett förhållande.
Har du varit tillsammans med två samtidigt?- hahahah , när jag var mindre (a)
Vem sov du senast bredvid? - ingen..
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? - nej
När fick du din första kyss? - typ 2an, haha
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? - vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - nej



Jag och klara i fredags, love u ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: pilleeeee

vem är den galnaste /roligaste av dina vänner? - sarah pilman!

hehe, okej jag erkänner att jag hade trott att det var jag. men jag är som jag är, eller hur? love you <3

2010-03-09 @ 19:55:14
URL: http://sillypilly.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0