update

Hej sötnosar! ♥
Sorry för att jag inte bloggat idag men har inte orkat, heheh (a)
dagen var iaf grymt bra, jag och lisa tog bussen in till onsala vid typ halv tre, sen fick vi vänta utanför hennes gympasal för hon hade gympa och det tog låååång tid.. sen stack vi hem till henne, käka och så, gick ut och fotade lite, klara har fixat en blogg så hon behövde lite bilder till sin header också.. Sen hann vi inte göra så mycket mer för det var träning, vi ska ju slå ihop oss med 94orna så vi tränade med dom idag, och så var det några 93or med, de va kul faktiskt! Fast dom har asstora bollar och klister, men man vänjer väl sig, haha! Efter träningen var jag med pillen fram tills nu, ska snart lägga mig för ska upp tidigt imån och spela match, bilder från idag med klara och lisa kommer när klara har skickat bilderna! :)
Sämst update idag, vet, pusss



någon bild som alicia redegerade när hon fixade lite med photoshop igår, höhö =)

Gör mig glad? (a)
Postat av: Anonym

vad använder du för photoshop ?

hade vart gulligt om du svara (a)

btw jag älskar verkligen din blogg ! (L)

kisses <33

2010-03-16 @ 18:27:08

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0