bloggar jag läser



Kenza, hon har en grymt intressant blogg, läser den varje dag och får verkligen bra insperation av henne. Snygga outfits har hon också!



Caroline, en skitgo tjej som går i min klass. Älskar när hon snackar, hahah, så sjukt go är hon asså! Jätteduktig på att fota och uppdaterar bra!



Sanna, rolig tjej som alltid är på bra humör. Bra blogg, lägger inte upp så mycket bilder vilket är lite tråkigt. Men annars är den bra!



Natalie, kanon bra blogg med grymt bra uppdatering, mycket mode och sånt!



Julia, jättebra blogg med mycket insperation och mode, grymt härlig tjej som också går i min klass!



Paow, en jättebra blogg med mycket insperation också mycket mode, hon vågar vara sig själv och stå för vad hon tycker, och det är grymt bra!

Läser andra bloggar men hinner inte nu för har inget bartteri, men vi hörs, ciao!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0