detta visste du inte om mig.. eller?

* Jag får dåligt samvete för minsta sak
* Min familj är det viktigaste för mig
* Jag kan inte hålla i pengar, så fort jag fått dom försvinner dom med en gång.. Konstigt
* Jag spelar vänsterkant i handbollen, heheh, för dom som inte känner moi.
* Jag blir nervös när jag ska träffa nya personer
* Jag läser typ 10 olika bloggar
* Är ganska databeroende, ' inte bra
* Jag är 1.65, ganska långt faktiskt!
* När jag är på bra humör blir jag helt galen
* Jag älskar att skämma ut mig när man inte är hemma, asså utanför stan där man inte känner ngr då =)
* Nu kommer jag inte på någe mer, ciao!



Jag och klara i vintras, saknar dig!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0