forever and always



Du har en sån stor plats i mitt hjärta ska du veta. Jag tror inte du förstår hur viktig du är för mig, det är du som gör mig glad, du är nästan den enda jag verkligen kan vara mig själv med, jag hade inte varit den sofia jag är idag om inte du hade funnits i mitt liv. Du har gjort mig till en bättre person, och också en bättre vän. Förlorar jag dig, kommer jag inte klara av livet, bara att tänka på att du ska försvinna får mig att gråta. Men något som också  kan få mig att gråta är hur underbar du är mot mig, när man umgås med dig har man alltid ett leende på läpparna, du gör mig glad. Du får mig att glömma alla bekymmer, tack för att du finns. Du är fan meningen med livet, du är äkta. Och det vi delar är äkta vänskap
Dom tre viktigaste orden som finns säger jag och har sagt många gånger, och jag menar det. Jag älskar dig


Gör mig glad? (a)
Postat av: lisa

så sjukt fina ord, du förstår inte hur bra du är! man kan aldrig vara med dig utan att få ett leende på läpparna. och det är så himla härligt att veta att man verkligen kan vara sig själv med någon. med dig. och jag vet att man kan prata med dig om allt, precis som du kan prata med mig. du är världen finaste, och du ska veta att jag älskar dig för den du är! <3

2010-05-06 @ 21:12:02

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0