friiiday!

Tjaaaobitches. Mår mycket bättre idag, så de e nice! =)
Är hemma hos mig med lisa nu, vi kom hem för en halvtimme sen ungefär, så har jag packat till skövde och så som vi drar till imån bitti. Så blir nog inget bloggande förrän på söndag eftermiddag tror jag. Vi ska snart käka lite sen ska vi in till stan och möta upp mamma, jag ska kolla på avslutningsskor och sånt. Ska också käka på världens goaste salladsbar. Mummaaa ♥
Matteprovet igår tyckte jag gick asbra men så fick jag bara 14 av 25.. Inte så bra men de va iaf g så det var bra. Och så hade jag tydligen sänkt mig i musiken, fuck min lärare säger jaa.. Jag som är så duktig på trummor.. Hahh, men vi hörs innan vi drar tror jag. Pusss!



Jag älskar dig!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0