i had a bad day

Hejsötnosar. Förlåt för jag inte bloggat bra idag, men har pluggat hela dagen, och kan fortfarande inte allt. Har ont i ryggen och är inte på alls bra humör idag. Skolan gör bara så allt blir fel.. Fan att jag inte går på vittra asså.. Har ju fysikprov imorgon, och det är hur mycket som hellst. Plus att vi har matteprov på torsdag och jag orkar verkligen inte skolan mer, men snart är det sommarlov och då drar vi iväg och jag längtar ihjäl mig. Jag får stå ut denna veckan trotts att det är grymt jobbigt, betygen sätts ju på fredag och jag börjar känna nervositeten komma för måste verkligen höja mig i några ämnen och blir grymt besviken om betygen är dåliga nu. Kan ju inte direkt säga att jag vart jätteduktig denna terminen, men endå liksom. Vafan sitter jag här och babblar om, detta tycker ni säkert är dö tråkigt. Men slänger upp en riktigt bra låt innan jag ska ner och plugga röven av mig. Ikväll är det iaf desperate houswifes, och cougar town ♥ Hoppas ni har en bättre dag en mig. Pussar





Jag älskar dig mamma.

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0