i love you

Tja bloggen! Har precis käkat pizza till middag, och jäääklar va gott de va! Nu sitter jag och väntar på att desperate housewifes ska börja, imån blir det skola igen och det ska bli rätt gött faktiskt, det ska ju trotts allt bli grymt väder hela veckan så då vill jag inte sitta hemma! Ska vara med alicia först efter skolan en stund, sen ska jag till tandregleringen, efter det ska jag träffa min älskling pilleman som jag inte vart med på år! Hon är helt galen men jag älskar henne endå. Nu ska jag checka lite bloggar sen ska jag ge datorn till brorsan, ttyl ♥



Jag och pillen i september tror jag det var. Då var vi riktigt tajta, nu har vi inte umgåtts på ett tag men det är för jag har typ alltid fullt upp, och när jag kan så kan inte sarah, de e lite synd. Men nu ska vi iaf ses imån och de ska bli skitkul! Tänk att vi kännt varann i 8 år nu, det är sjukt länge asså. Som man säger; äkta vänskap rostar aldrig, jag älskar dig vännen min ♥


Gör mig glad? (a)
Postat av: SARIIIIS pille

jag älskar dig fialilla,

du är bäst och har alltid kul tsm.

du är bäääääst ! love u<3

2010-05-19 @ 15:40:02

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0