lysekils open!

Tja! Har varit hemma ett bra tag men har faktiskt inte orkat blogga, kom hem runt fem tror jag. Det har varit en grymt rolig helg och jag ångrar inte att jag hängde med, har varit så jäkla kul asså! Även om vi inte vann så var vi glada endå, vi kom fyra, men det var jättebra spelat brudar, nu börjar vi tagga inför aranäs open nästa vecka! Right? =)
Igår kväll stack jag sanna ida och felicia ner till stan och dansade framför massa folk och bara hade grymt roligt, medans dom andra var hemma och sov, vi gjorde en musikvideo också, den bearbetas nu så slänger upp den lite senare, bilder kommer när lisa har skickat till mig också, nu ska jag käka, är gör hungrig! Sen ska jag hoppa in i duschen, man känner sig lagom sliten när man gått runt i mjukisdress hela helgen, men görr vare!Pusss



carolina bästa vän och jag igår, väldigt söt bild! NAAAAAAAAAT <3

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0