najjjz

Hej bloggen! Ligger och lyssnar på musik nu och snackar med brooooshan, ska snart gå och lägga mig tror jag, ska ju upp tidigt och sälja gt imorgon sen på dagen ska jag kolla på hallanduttagningen med caroline tror det, sen ska jag vara med bästa vän! Låter som en kanon söndag, hela maj har jag fullt upp alla helger typ, nu till helgen, eller om en vecka då drar laget till lysekil och spelar lysekils open, veckan efter det är det aranäs open, sen ska vi till skövde och sånt, men de e bara gött ju, älskar handboll! ♥
En bild från igår, slänger upp mer när jag fått dom av caroline :)



Älskar er tjejor, ni är grymma!

Gör mig glad? (a)
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna en PRESENTKORT VÄRDE 500kr. Det är lätt att delta i tävlingen. Läs mer på min blogg, här är direktlänken http://ferhat.blogg.se/2010/may/vinn-presentkort-varde-500kr.html .

2010-05-01 @ 23:50:25
URL: http://ferhat.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0