no makeup



Godmorgon sötnosar! Eller jag har varit vaken ett tag men är fortfarande jättetrött, har ju sålt gt tidigare och sånt, man tjänar rätt bra på de faktiskt, vilket jag behöver som är pank 24/7 verkligen, haha! Idag skulle jag egentligen ner till aranäs och kolla på hallandsuttagningen, men palla sitta där själv liksom, eller caroline är ju där men hon skulle tydligen vara dommare så, jag är hemma istället, får se om jag drar dit senare, ska iaf försöka få mitt rum städat idag, sen ikväll ska jag träffa bästa vän, får se vad vi hittar på.
Vill ut och sola nu, men såklart har vi skugga på våran altan, aja, jag får la ta itu med rummet ist, buhuu :(



Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0