skövde today!

Tjabbasötnosar! Sorry för jag inte bloggade igår men kollade ju på talang och det var världens sötaste kille som gick vidare till final, han var typ 9 år! Så sjukt söt! Sen fastnade jag framför titanic så jag la mig vid runt halv 12 eller så, och har precis tatt på mig och sånt så ni får en outfit bild i detta inlägget =)
Idag drar vi ju till skövde, lisa och dom kommer och hämtar mig vid 20 över 9 så jag måste börja göra i ordning mig nu, så jag kommer nog heller inte blogga förrän imorgon kväll eller så, men hoppas ni får en awesome helg. Ha det prima. Pusss ♥



Dålig bild
Jeansjacka - ginatricot
Linne - h&m
Leggings - cc
Skor - converse som jag inte tatt på än..

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0