yes

Hahah, jag suger på rubriker .. Men kom hem nu iaf, vi vann men 96 var sjukt duktiga! Det var grymt kul att spela igen, har inte gjort det på länge, match då asså. =)
Nu ska jag hoppa in i duschen och sånt, sen blir det en chillkväll för mig, kolla på film och sånt, ska lägga mig tidigt för känner att jag börjar få ont i halsen och jag vill ju vara med i helgen liksom! Kommer inte kunna blogga så mycket under på dagarna men på kvällen slänger jag ju in några inlägg! Våran första match imorgon är halv 11 sen spelar vi vid typ 1 och 3 tror jag. Ska bli så grymt kul asså! Men nu ska jag duscha, bloggar mer senare, puss!



Ida jag och sanna på tåget påväg till lysekils open

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0