Fars dag!

Godmorgon bloggen! Shit vad jag bloggar dåligt haha.. Har verkligen ingen tid typ, i fredags var jag ju med lisa, vi kollade på idol, snackade och bara tog det lugnt, sen sov hon här, vaknade runt 10 och då stack hon vid tolv för jag skulle träffa sarah och hon felicia och emma, jag och sarah var på kungsmässan en stund, köpte örhängen och trosor höh, sen panta vi burkar och sen chillade vi bara, på kvällen mötte jag felicia sen drog vi hem till simon där det var massa andra gott folk, filmkväll stog på schemat. Och det blev en riktigt lyckad kväll! Två skräckfilmer och ja det var kanon helt enkelt, kom hem runt tolv och somna som en stock runt ett, har varit ute och sålt gt nu också, fick ihop 200 spänn på en timme, göttgött! Idag är det plugg som gäller sen vid fyra ska vi hem till kusinvitamin som fyller nitton, grattis! ♥ Och idag är det ju fars dag också, har grattat min lille fader och så ska han få present ikväll, puss!
Två bilder jag tog igår, bjussar

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0