Grattis på fördelsedagen mormor

Idag fyller mormor år, hon skulle fyllt 76 år. Grattis världens finaste ängel. ♥

Idag slutade vi kvart över ett, hur skönt som hellst. Hade gympa, oseriös sv/so sen matte. Och lunch då sen sluta vi. Göttmos, idag ska jag bara ta det lugnt. Jag ska plugga också och vid sex ska jag och mamma gå på aranäs öppet hus, hoppas jag hittar någonting jag vill söka. Har också tänkt på ekonimi/juridik men det är nog svårt att komma in där. Menmen, vill man så kan man! Om jag bestämmer mig för det ska jag komma in på det, det ska jag! Nu ska jag kolla lite bloggar, lyssna på musik och bara ta det lugnt. Ska kolla om det går harry potter på fredag också, ska se den med brorsan hampus och sarah, saknar hampus så sjukt var galet längesen vi sågs!


Jag och världens bästa hampus 




Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0