Almost finish

Hej bloggen! Har suttit nästan hela kvällen nu med hhkn, eller inte hela kvällen, men har fixat till det sista och är klar nu, ska bara skriva lite kommentarer och sånt sen är jag klar, skönt! Ska försöka bli klar innan åtta så jag inte måste sitta ikväll, då är det ju desperate houswifes och cougar town ju! =) Ska snart käka lite och sånt, men först, skriva!! Imorgon slutar jag tidigt, då ska jag hem och plugga de sista jag missat i svenskan, sen ska jag träffa patrik, äntligen, har inte setts på ett tag nu när jag varit sjuk och sånt men imorgon kommer han hit. Saknar min sötnos ♥ Men jag bloggar senare när jag har något vettit att skriva, haha, puss!


Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Ta kort på er då din mupp :( ( imorgon )

2010-10-12 @ 20:45:16
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0