Friday

Tjenare bloggen! Idag har jag inte uppdaterat något för har inte hunnit. Var först i skolan, första lektionen hade vi gympa där v skulle springa en slinga på 3 km, och jag som inte tränat gick det helt okej! Men var jäkligt jobbigt, haha! Och så fick jag reda på mitt no prov och jag fick G! Är faktiskt nöjd, jag som missat så mycket. Sen hade vi teknik, helt okej, so och matte hade vi också sen slutade vi, rätt chili dag! Efter skolan stack jag och Lisa till favoriten och handlade lite till våra pancakes som vi gjorde när vi kom hem! Och jag är grym på att göra pankakor =) haha, vi snacka och så sen stack vi ner och sprang sen gymmade vi en stund, sen kollade vi på vårar lag som spelade match mot Drott och dom vann! Efter det cyklade Lisa till sig och jag till mig, kom hem till thaimat, underbart! Nu har jag precis käkat glass med varma bär, och sitter och kollar på idol med mamma! :) pappa och Pontus är i Barcelona så det är bara vi hemma! Men nu ska jag kolla vi hörs!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0