Hallå!

Tjenamors bloggen! Slutade tidigare idag, dom har ändrat vårat schema lite så vi sluta halv tre idag, skitgött! Helt okej dag faktiskt. Hela svenskan var aschill son var dock inte lika go, fick läsa skitmycket eftersom jag missat så, så har läst klart nu hemma också! Sen har jag hjälpt lisa ( JAG ) haha med hemkunskapen, eller inte så mycket men bara en liten sak, så snackade med henne en stund, chillat lite och nu ska jag göra klart det. Ska bli skönt att slippa tänka på det sen faktiskt. Nu lyssnar jag på musik, smsar lite, tänker på hur jävla gött livet är och just nu är allt riktigt bra! Världens finaste vänner och familj, en fantastisk pojkvän kan nog inte bli bättre! Idag är sista dagen jag äter pencilin också så imorgon kan jag äntligen börja träna! Nicenice. Ikväll kanske jag ska träffa pillen en stund, är sugen på att gå värsta långa promenaden, haha, men det är inte säkert men hope so! Men nu ska jag kolla igenom hemkunskapen så hörs vi, hoppas ni mår bra, det gör ja!
Fina!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0