Halsfluss är en extremt jobbig sjudom..

Få det inte!!! Usch asså..
Förut frös jag så jäkla mycket så jag tog på mig pälsvästen, la mig och sov i en timme och skippade pluggandet! Skönt men inte bra, nu ska jag fortsätta, idag har jag faktiskt städat mitt rum också, så på bättringsvägen är jag ju! Halsen är mycket bättre men febern vill inte riktigt ge sig, får se om jag mår bättre imorgon annars kanske jag kommer på fredag till min älskade skola! Saknar mina goa klassmates, ni är bra ♥ Puss
Hittade en galet gammal bild på mig och emmis! Oktober 2009, söta

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

Haha snygg man är då ;)

var ju faktiskt den dagen vi började ta upp kontakten igen <33

2010-10-07 @ 20:37:09
URL: http://emmaabg.blogg.se/
Postat av: emma

Haha snygg man är då ;)

var ju faktiskt den dagen vi började ta upp kontakten igen <33

2010-10-07 @ 20:37:27
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0