Igår

Tjena bloggen! Har varit i morse och sålt gt och kom in för kanske en kvart sen, gick bra idag!
Ska berätta lite om igår, vaknade runt typ halv elva, käkade och så mötte jag felicia vid två typ, så cyklade vi ner till kungsmässan, där caroline var, vi kollade runt lite och caroline hittade en kanonsnygg långklänning! Sen fikade vi, efter det gick vi till kungsbacka skogen där vi skulle fota lite och sånt, blev lite bilder och sånt men dom har caroline på sin systemis men ska be henne skicka dom så jag kan lägga upp dom här! Men det var iaf skitkul, dock har jag världens bula på mitt ben efter en liten insident igår.. Haha, ska visa er bilderna snart som möjligt! Sen gick vi till aranäshallen där vårat lag spelade sm match, träffade massa andra där också som vi satt med, dom vann iaf, grymt! Efter matchen gick jag och felicia tillbaka till kungsmässan där vi hade våra cyklar så cyklade jag hem, käkade med pappa och pontus sen träffade jag sarah. Vi snackade, kollade på film, ps I love you hette den. Lite konstig hängde inte med så mycket men den var bra! Sen vid elva stack jag hem. Det var min lördag det, grym! Idag ska jag kolla på en till match, så möter felicia vid halv tre idag, innan kanske jag ska plugga lite, och bara chilla. Men vi hörs, puss!
Jag igår

Gör mig glad? (a)
Postat av: Nikolaitilda

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-02-15 @ 09:08:18
URL: http://nikolaitilda.blogetty.com

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0