Längtar! ♥

Fick detta mailet precis och fattar liksom att vi beställde denna resan för typ 10 veckor sen och det har gått riktigt fort! Kolla på bilden, kolla på alla upplevelser man kan göra! Man kan åka till nilen också och det ville jag fast mamma var inte så sugen på det för det ligger en bit ifrån där vi bor så man måste åka flyget. Men jag kan inte fatta att det är mindre än en månad kvar! Ska bli så förbaskat härligt, komma bort till värmen, bara mamma och jag! ♥ Pappa och pontus ska till barcelona så dom fick inte hänga med oss till egypten hihi! ^^ Jag längtar ihjäl mig! Bli brun, käka god mat, bada, och bara ta det lugnt, inte tänka på någonting under en hel vecka, gud vad det ska bli härligt!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0