Masterchef

Hej sunshines! Idag har jag pluggat, lite för lite men ska plugga mera nu.. Sen gjorde jag middagen idag, lasange blev det. Ska ha praktiskt prov på det på torsdag så övade idag, pappa gjorde också en lasange men min vann höhö, asgött va det! Men jag måste plugga massa på första världskriget nu som vi har prov på onsdag, gött att jag började igår. Jag är alltid ute i sista minuten aja men nu ska det fanimig gå bra! Inte ett ig på hela terminen? Inte ett enda g på hela terminen? Det lät bättre! ;) Men vi får se hur det går men nu sk jag plugga. Ha det bra ♥


Saknar sommaren!

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

ska precis lägga upp inlägget ;)

Köpte den tröjan du vet från zara som jag kolla på förra helgen! ;)

2010-10-25 @ 20:39:31
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0