Monday

Sitter i mitt rum, lyssnar på musik, kollar lite facebook och snackar med julia där också. Och tycker lite synd om mig själv... Ne det gör jag faktiskt inte jag kommer bli frisk! Förr eller senare.. Snart ska vi käka lite sen bara chilla och kolla på tv och sånt, det jag gjort i stort sätt hela dagen, pratat med alicia och lisa i telefon har jag med gjort.. Asså min blogg suger verkligen nu när jag är sjuk för jag gör ju ingenting på dagarna! Haha.. Imorgon ska jag också vara hemma för får inte gå till skolan förräns på onsdag för då smittas jag inte längre, så imorgon, jo då ska jag plugga.. Städa mitt rum om jag orkar som jag sagt i typ tusen år nu.. Jaja, men jag bara skriver massa tråkigheter men vi hörs om ett tag!

Våran konversation nu...

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0