When I look at you

Hej bloggen! En kanonglad tjej bloggar här! Haft en grym dag med min härliga vän, slutade vid fyra, vi orkade inte gymma så stack hem och gjorde pizza ist! Hönökakspizza, galet gott asså, sen käkade vi kladdkaka medans vi kollade på kenza tyra show, sen snackade vi massor, dampade lite, skrattaade och allt möjligt, gick ut i mörkret också! Haha, filmade lite som jag kanske lägger upp, får se. Höhö, sen stack hon hem för någon timme sen för jag skulle käka och hon skulle hem. Nu snackar jag lite med några på facebook, och lyssnar på en riktigt go låt. Idag kom pappa och pontus hem från barcelona också, dom hade köpt en starbucksmugg till mig, hihi, nicenice! Men vi hörs senare. Tack för dagen förresten lisiii, älskar dig min fina!
BIFFEN

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0