28 september


Hur gott ser detta inte ut då? Bakade kladdkaka förut silken underbar vän dotter och syster jag är.. Hihi =)

Åhh smaskens! Är hemma hos mig med sarah bästis! Men hinner inte blogga för har inga batteri på datorn h.... Och där stängdes den av.. Men fortsätter nu! Sarah har precis gått hem och då laddade jag datorn så jag kunde fortsätta blogga! Hon kom hit runt åtta, vi käkade kladdkaka, kollade lite på idol. Snackade och var allmänt flamsiga som vi alltid är med varan, det är så härligt att ha en som man verkligen kan vara sig själv med! Min bästa vän ♥ Men nu ska jag göra iordning mig för sängen, imorgon ska jag upp halv sju för ännu ett tandläkarbesök innan rälsen sätts på plats, åh vill verkligen inte men blir ju fint efteråt så får la se de från den ljusa sidan.. Svårt men.. Haha =) Sen ska jag till skolan fast kommer inte förrän på lunchen för tänker inte gå till skolan med svullen käft, nej tack! Sen är det bara två lektioner sen ska jag åka in till göteborg där jag ska träffa min härliga vän Emma! Ska bli skitnice för var jättelängesen vi sågs, över en månad sen! Saknar henne jättemycket! Och imorgon så är det också en speciell dag för Julia Wahlberg fyller femton! Världens bästa julia, grattis i förskott fast du kommer få en stoooooor kram imorgon i skolan endå. Men glöm inte bomba hennes face book. Haha, jävlar vilket långt inlägg det blev men vi hörs imorgon då. På kvällen får det nog bli, annars kanske något inlägg innan jag går till skolan också. Sweet dreams

Gör mig glad? (a)
Postat av: tintin

mums... va gott de ser ut ;)<3

2010-09-30 @ 17:36:52
Postat av: sofia

Hehe, visst gör det! ;)<3

2010-09-30 @ 18:06:10
URL: http://sofiaengqviist.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0