alliansen allialli ansen

Alla skriver på sina bloggar om valet och sånt, okej det är la inte så konstigt men tänkte på de nu när vi jobbar med det i skolan. Är inte direkt insatt men jaja, har precis gjort klart en fråga vi ska ha till vårat parti, vi är några som bildar ett egetparti och vårat parti heter Antimonarki partiet, haha, vi vill liksom inte ha kvar monarkin då men men.. Helt ärligt så förstår jag inte riktigt vem som vann, några säger vänster, andra moderaterna och andra alliansen, jag vet att alliansen är en grupp med andra partier men skitsamma.. Vad snackar jag om.. ?! Jaja, nu ska jag iaf sova, imorgon är en ny dag. Och vad tycker ni om felicias inlägg förresten, rätt nice men förövrigt var ju bilden blä på den.. Men det var längesen och jag bjuder, jaja. Godnatt ♥

Vårat partisymbol! Heja Obama!!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0