helgen

Tja bloggen! Har inte bloggat någonting men har inte haft tid, men igår fyllde jag ju år, fick massa nice saker! Ska visa senare, men var ju i skolan först, sen hem typ två sekunder, stack ner till stationen och mötte upp kajsa carro zaman ida och martin, vi stack in till göteborg, kollade lite och sånt, sen satte vi oss på något asmysigt cafe och satt där i typ två timmar och bara snacka, skit mysigt! Sen vid sex stack jag och mötte mamma, sen kom pappa och pontus, käkade thaimat, sen kollade vi bio och sen stack vi hemåt, det var my birthday! Men idag då? Mötte alicia vid elva, stack till kungsmässan och mötte carro, sen kom zaman och kajsa vid halv tolv, köpte blommor, fikade och sånt, sen tog vi deras moppar till kyrkan där vi skulle kolla på brudarnas konfa! Satt la där i typ två timmar, sen åkte jag ida zaman och kajsa hem till kajsa, gjorde tårta och sånt, asgött! Sen satt vi bara och snacka, tog bussen hem vid halv åtta, sen har jag varit med sarah sen dess. Vi har också bara tagit det lugnt, men ska ta kort på det jag fick igår så kanske jag lägger upp de sen, felicia ville se det, hehe =) Grattis alla till konfan förresten, hörs snart!


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0