home

Tjena! Slutade halv tre idag och fick gå hem så kom för 20 minuter sen typ, stack till skolan vid elva typ, sanna kom och hämtade mig bara sådär helt oplanerat liksom, haha ;) Dock tyckte jag synd om mig första timmen för alla skrattade åt mig.. Bedövningen hade inte gått ner helt än, haha, eller inte alla men dom flesta.. Men jag bjuder på det ju! Ligger i sängen nu och lyssnar på musik och sånt, kollar facebook osv.. Snart kommer patrik hit, vi ska la bara chilla och sånt, får se vad vi hittar på, sen ikväll är det ju klassmöte, skitkul, sen kommer alicia hit tror jag, har första lektionen inställd imorgon så de är ju ganska chill ohja! Men vi hörs senare, kisses from me

Min fina vän

Gör mig glad? (a)
Postat av: emma

sofiA vi får trääffas snart!!!

vad önskar du dig närdu fyller år ? hhhm jag vet nog kondomer ?



kisss bajjjsss snopp



jag har kul, loveu

2010-09-08 @ 18:12:43
URL: http://emmaabg.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0