its good to be fifteen



Detta var det jag fick idag, av farmor farfar, mormor morfar och min härliga kusin å farbror och hans fru! Ett skitfint armband och görsnygga ringar från SNÖ och pengar, ska shoppa som never before! ;) Ska dra med mig lisa och felicia på en rejäl shoppingdag i think, det blir nice! Eller dra till ullared kanske? De hade ju varit grymt ju! Nu lyssnar jag på musik och smsar lite med älskling, ska snart börja plugga på engelskaglosorna tills imorgon, kan bara hälften och det är 50 stycken, gaaah! Men kanske lägger in ett inlägg innan jag ska nana, imorgon ska jag upp lite tidigare för att träffa lisa och felicia, världens bästa! ♥ Kvällen var iaf jättemysig, käkade tårta, pratade och umgicks, skitmysigt faktiskt, älskar mina goa släktingar.  :) Men vi hörs kanske senare om inte imorgon då, kisses


Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0