monday

Hej bloggen! Hinner inte blogga så mycket så ska bara skriva lite snabbt, men idag var det ju skola, började kvart över nio och gick till halv fyra, rätt segt men det gick ganska fort faktiskt! Efter skolan så gick jag lisa och felicia till kungsmässan, jag lämnade tillbaka en sak, felicia köpte en skitfin pälskrage typ! Assnygg från hm, 130 kr kosta den tror jag! Sen käka vi på donken, fettosar och sen vid halv sex cyklade jag hem för ska ju ha vuxen kalas idag, haha, så dom kommer om typ tio minuter, men har typ fixat lite och sånt så har inte hunnit göra speciellt mycket sen jag kom hem, men ni får en liten snabb bild på hur jag såg ut idag, hann inte göra det så kompliserat så, sen senare ska vi kolla på idol och sånt, myspys ♥ Men vi hörs senare, puss!





Gör mig glad? (a)
Postat av: <3

Fiiin!<3<3

2010-09-13 @ 21:25:52

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0