Still sick

Tja bloggen. Är fortfarande sjuk vilket suger, plus att jag har tydligen någon försylning på ögonlocken, svullen och ser ut som vet inte vad.. Ett skäl till att jag inte går till skolan idag också, men imorgon får jag väl släpa mig dit endå. Nu på morgonen har jag inte gjort så mycket, gick upp vid nio, har gjort två mattetal sen kunde jag inte mer, har gjort lite mer på engelskarbetet sen fastnade jag vid datorn, kollat på tv och pratat i telefon med alicia. Det är helt enkelt min morgon än så länge, har ätit frukost innan tolv på typ tre dagar också, bra! Snart ska jag hoppa in i duschen och fräha upp mig lite, sen ska jag sätta på en film eller läsa vr som mammi köpte till mig igår. Puss



Saknar dig

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0