teenage dream

Tja bloggen! Idag hade vi ju fridluftsdag och skulle gå en mil, så vi började klockan tio och började gå och var klara kanske runt typ ett, sjukt segt och man var så sjukt trött också, plus att vädret inte var på topp ju, men efter vi gått klart cyklade jag lisa och felicia till favoriten och köpte lite mat och sånt som vi ska ha med idag. Kycklingbaguett och kycklingsallad blev det, ganska så nice! =) Nu ska jag lägga ner och packa det sista till träningslägret idag, felicia och lisa kommer och hämtar mig här kvart över fyra så åker vi mot Grundsund, det är där dom spelade in saltön, ni vet dedär programet? ;) Skitfint är det där iaf! Men vi hörs väl om en stund, felicia lovade att blogga så kolla in snart igen, puss!





Bild från när vi var i bokenäs i somras, saknar det!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0