totaly normal

Tja bloggen! Träffade ju sarah en stund förut, vi gick en liten promenix, dampa som vi alltid gör, kollade lite fångarna på fortet och sånt, sen stack hon för typ 40 minuter sen, hennes pappa fyller år idag också grattis till duddas! ;) Men här får ni lite bilder, sen ska jag lägga mig och läsa eclipse, puss!



Bäst



Haha, vafan ser ut som en hest.. Bjuder







Jag har nog världens bästa vän, dock helt efterbliven men man blir la som man umgås.. Ne driver men hon är bäst! Älskar dig ♥

Gör mig glad? (a)
Postat av: bästis

du är så himla bra, utan dig är jag ingenting.

ja kommer alltid att älska dig vad som än händer, du är bäst<3

2010-09-02 @ 11:06:54
Postat av: Anonym

du har la photo shop?

isf kan du typ förklara hur man laddar ner det? och om det du har är bra osv? vore fedt gulligt av dig!

grymmmm blogg btw!

2010-09-03 @ 19:10:37

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0