lost whitout you

Tja bloggen! I morse ringde klockan halv sex, och det var ju bara att gå upp då! Gick upp, tog på mig matchkläderna, käka frukost sen vid halv sju bar det iväg mot göteborg! Matchstart klockan 8 mot borås, så jävla jämn match, det stod 8-8 när matchen var slut, sudden, fyra minuter och inget hände sen fick kanten från borås ett läge, sköt sitt första skott i krysset, så vi åkte ut tyvärr, men vi var bättre bara det att domaren inte var med oss denna matchen.. Thats life, men vi stannade kvar i göteborg för att kolla på det andra laget, dom tog sig till final men förlorade där tyvärr..Men skitduktiga var dom! Haft en kanon helg iaf, när jag kom hem duschade jag och sånt, sen träffade jag sarah, vi var ute och fotade lite, sen köpte vi ben & jerrys och gosh vad gott det är! Sen stack jag hem för typ 20 minuter sen, här får ni lite bilder från idag! ;)
Ser skittjock ut, men a..
Jag älskar dig bästa vän !

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0