världens finaste tintin!

Tja bloggen! Snart ska jag packa till imorgon sen ska jag faktiskt sova, klockan ringer ju som sagt halv sex imorgon så det är ju bra om man somnar hyfsat tidigt? Jag har ju varit med emma hela kvällen, vi har gjort lite blandat men tagit lite bilder, varit ute med chippen, målat naglarna, haha och lite sånt! Lägger in dom lite senare eller imorgon, fan är redan jävligt taggad asså! Blev skitförbannad på sista matchen och i slutet så måste liksom ta ut min ilska känner jag.. Haha, ska ringa alicia en snabbis nu också men vi hörs!
Kollade på carolines blogg där hon hade lagt ut bilder på tintin, verkligen hur fina som hellst! Var verkligen tvungen att sno bilden, måste ju visa den asså!
Grymt vacker!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0