Dag 2

Min första kärlek

Asså jag vet egentligen inte riktigt vad jag ska kalla min första kärlek, jag är kär nu och det är först nu det verkligen känns på riktigt, och jag är säker, att det är denna killen jag vill ha. Så har jag inte riktigt kännt i de andra förhållandet jag hade i höstas, eller jag vet inte vad jag ska kalla det egentligen. Men jag ser det i nuet och nu är jag tillsamans med världens finaste kille och jag är riktigt lycklig med honom, att kunna vara sig själv och alltid har roligt tillsamans är ju otroligt bra! Jag är så glad att jag är tillsamans med simon, jag saknar honom riktigt mycket nu när jag är borta eftersom jag är van att träffa honom minst varannan dag! I med att vi bor så nära varandra, vilket är skönt! Men det här känns himlans bra och jag är så kär! Skulle inte kunna hitta än bättre kille än simon ♥



I love you

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0