Friendship is a single soul, living in two bodies

Hej bloggen! Var ju ute och sprang en runda förut, skönt faktiskt! Dock rätt jobbigt men känns kanon nu! När jag kom hem testade jag mina arm och mag muskler med lite armhävningar och situps, lite dådå hehe ;) Sen käkade jag sen gick jag upp och duscha, kom hem, ringde lisi och snackade med henne i en kvart typ innan hon skulle iväg på match, nu tar jag det bara lugnt och tänker på allt och inget, funderar om jag ska öppna matteboken idag eller vänta tills imorgon, jag väntar nog tills imorgon ;) Typiskt mig.. Hörs snart! Puss




Gör mig glad? (a)
Postat av: Mariaq

Hejsan!

Jag håller på att göra en lista på min blogg om saker att göra och uppleva innan man dör!

Alla har ju olika drömmar, vissa vill kanske rida mitt i natten i paris medans andra vill hoppa fallskärm i Nya zeeland! :)

Var gärna med och hjälp till med egna ideer! :D

http://mawah.blogg.se/2011/february/saker-att-gora-innan-man-dor.html#comment

2011-02-22 @ 18:31:20
URL: http://mawah.blogg.se/

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0