Shopping!

Hej nu har jag kommit in i dåliga uppdateringen som ibland påverkar min blogg ;) men igår så var jag med Lisa och Felicia efter skolan, vi stack till kungsmässan och kollade lite och jag köpte ett par trosor och en tröja! Sen gick vi och köpte filmer och så hämtade vi mina saker och så sen gick vi hem till Lisa, där käkade vi jättegod mat, sen kollade vi på film, pratade och hade det jättemysigt! Tack för dagen igår, you'r the best! Sen idag vaknade jag halv elva, fixade mig och sen vid elva vaknade Lisa och Felicia så käka vi frulle sen ganska strax efter det åkte jag och mötte mamma på stationen. Vi har varit inne i Gbg hela dagen och shoppat! Har fått massa fina saker, ett par skor, jeans, bh och tre par trosor! :) nu är vi påväg hem, ska duscha och käka lite och så sen ska jag hem till min fina Simon! Blir en myskväll idag, sen imorgon är det gt försäljning sen ska jag iväg till mölndahl och spela match! Snart blir det bättre uppdatering so stay turned ;) puss!

Gör mig glad? (a)

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0