Svar på frågestunden

Postat av: emma
Säg hur du känner för Simon, hehhe sånna inlägg är bara gulliga :D

Svar: Jag och simon har varit tillsamans i en månad igår faktiskt och jag har riktigt starka känslor för honom, han är en underbar pojkvän och jag är så glad att han är min. Vi har alltid roligt tillsamans och han är en kille man kan vara sig själv med. Jag mår bra av att umgås med honom och jag är så kär! På så kort tid har vi kommit så himla nära varandra, jag kan prata om mycket med honom och det känns jättebra. Han har en underbar personlighet, han är en riktigt omtänksam kille men samtidigt lite retig, hehe, vi retas ofta med varandra och det är himlans roligt. Och ja, med korta ord kan jag beskriva han som, underbar, omtänksam och rolig! Dock har han lite sjuk humor men han är bra ändå! ♥

Postat av: Anonym
de tre bästa händelserna i ditt liv!

Svar: I dessa femton snart sexton år så har jag upplevt riktigt mycket bra saker! Och jag vet inte riktigt hur jag skulle kunna plocka ut tre saker som är de bästa händelserna, men thailandresan med familjen, danmark med lisa, och alla underbara stunder med mina underbara vänner!

Postat av: Anonym
nämn några saker (så många du kommer på) som vi inte redan vet om dig :D

Svar: Hm.. Det är svårt i med att jag redan skrivit allt ni inte visste om mig typ! En sak nu är i alla fall att jag gått och blivit beroende i min Iphone.. Jag är slarvig och klantig, jag är hyper och lugn.. Ja helt onormal om man säger så!

Postat av: Anonym
Vilken kändis skulle du vilja vara för en dag?
Vilket är ditt favoritplagg?
Vad gör du om 10 år ? ;)

grym blogg tjejen!

Svar: Jag skulle vara Vanessa Hudgens för hon är alltid så förbaskat söt!
Hm, finns många jag tycker om men just nu är det min nya kavaj!
Om tio år har jag förhoppningsvis ett bra jobb, en lägenhet och massa pengar!!

Postat av: Anonym
lista 10 av dina bästa vänner

Svar: Tänker inte svara på denna frågan men dom som är det vet om det :)

Postat av: evelina
då kör vi här..
favorit färg?
snyggase kändisen? både tjej och kille
favorit film?
ditt snyggaste/finaste klädesplagg? enligt dig själv
favorit rätt?
vilket gymnasium vill du helst gå på?
när började du spela handboll?
har du gått i någon annan sport?
din idol?
beskriv din stil?
hur träffade du din kille?
varför började du blogga?
vilken är den bästa årstiden?
har du eller har du haft något djur?
vad gillar du för musik?

nu kommer jag inte på mer, grym blogg!

Svar: Jag har nog ingen speciell favoritfärg, är ganska blandad, ljusa färger nu till vår/sommar annars mer mörka höst/vinter!

Vanessa Hudgens och Channing Tatum!

Min favoritfilm är självklart Wild child!

Min kavaj som jag skrev innan :)

Jag ska söka till aranäsgymnasiet som första val och hoppas jag kommer in där!

Jag började spela handboll när jag gick i trean, alltså var jag tio år!

Ja fotboll och brottning :)

Kenza typ, förbaskat snygg och älskar hennes klädstil!

Ganska vanlig tror jag, jeans, tunikor, och lite sådant :)

Vi träffades genom mina kompisars konfermation, jag konfemerade inte mig men vi träffades genom dom så började vi prata i höst någon gång, då hade ingen utav oss några känslor det kom mer mot julen!

Jag ville väl testa hur det var att blogga, så tyckte jag det var kul att skriva av sig lite någonstans, så har jag hållt på i undefär två år, har dock inte kommit speciellt långt med mina läsare men spelar roland..

Sommar lätt!

Nej jag har inte haft något husdjur faktiskt.. Vill ha en hund!

Blandat! Snabba låtar är goa, sen är lugna sköna! :)

Tack så mycket <3

Postat av: Caroline Almkvist
Vad göra om du vara kille för uno dag? ;) <3

Svar: Jag skulle gått och köpt skitmånga killparfymer, mums! Sen hade jag shoppat kläder med, gjort killsaker, kissat, hahha!

Postat av: sara
kan du lägga upp vad du köpte på ullared

Svar: Jag köpte inte  så mycket på ullared, fatta inte hur det kunde kosta 800 kronor... Men en jacka och den kommer ni ändå se snart, och lite småsaker! Väska osv visar kanske någon dag :)

Gör mig glad? (a)
Postat av: evelina

synd att du inte bloggar nästan någonting längre! tycker verkligen att din blogg är grym!

2011-02-10 @ 14:23:03

:

Namn:
kommer du tillbaka?

E-postadress: (som bara jag ser!)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0